Hellooo idag!

Sov ganska dåligt inatt...Men gårdagkvällen gjorde att de inte spelade nån roll :-P
Hann me å spraya mej me brun utan sol å färga håret å duscha lääänge *sååå jävla skööönt*
Helt otroligt va bra jag mådde efteråt!
Känns overkligt att man kan ha egentid på kvällarna nu, men de blir mer och mer å lillan sover
bättre å bättre för varje dag som går!
Åhhhhh, kan inte bli mera lycklig , jag inser nu att jag har haft de fruktansvärt jobbigt innan, men jag e glad
att jag orkade å klarade av å ta mej igenom den tiden :-)

Klev upp vid halv åtta imorse, lilla plutt va dööhungrig!
Åt inget i natt även fast hon va riktigt svårsövd å ville verkligen ha nåt att äta flera gånger under natten, men nej de fick hon inte, nu äre dax för henne att snart sova länge utan att ens vakna till :-P

Har varit ute på vovveprommis me lillan å hundarna :-P
Ganska skönt väder idag faktiskt!
Sen har jag fikat frukost, de va läänge sen jag gjorde de, äter alltid frukost/lunch nuförtin, men idag va ja så himla
hungrig, säkert för att jag åt skräpmat igår :S
Inge mera skräp om de inte e nödvändigt!

Lillan har ätit bra me frukost å lunch , hon har även fått lite utökat i matmenyn :-P testar lite nya grejjer :-)
And she loves it!
Hon e så himla lätt å ha å göra me va de än gäller, när de än gäller å hur de än gäller!
Hon e BÄST helt enkelt!
Å ja ÄLSKAR henne mer än nåt annat på hela jorden!
Hon är mitt allt! *Min söta söta söta lilla prinsessunge*

Nu sover hon förmiddagstupplur å jag har gjort mej tjusig för en tripp till stan :-P
Men min lillebror e seg, så de e ba å sitta å vänta nu :-)

Puss & Kram å Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

den ligger mitt emellan mej å dej, typ vid lekparken =)

2009-04-07 @ 17:43:20
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0