Här Blire Mossaka Till Middag!

Idag ska jag göra Mossaka :-P
Den är efterlängtad....
Jag vet de! haha :-)

Mattias e å handlar lite på affärn å jag har förberett allt, gjorde de ja kunnat av de varor som fanns hemma, så snart ska den skjuts in i ugnen! :-)
Huuungrig som en varg e jag!

Liten plutt har redan ätit middag, hon åt jättemycke idag! Duktiga lilla tjej! :-)
Å nu sover hon middag! :-)
Skööönt me lite egen tid att laga mat å rasta hundar på!

Va äre för dag idag? Äre verkligen Söndag? Jaa de äre ju, guud va fort helgen har gått, den bara försvann!
Wipe Out & Sanningens Ögonblick ikväll!

Imorgon ska jag ev in till stan, håller på å kanske ändra mej nu, men inge bra å skjuta upp!
Måste handla present till Mattias mamma som fyller år samma dag som jag!

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Mossaka? X( rena döden hahaha :P

2009-04-05 @ 17:34:46
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0