Godmorning! =)

Vaknade 07.30 , Ännu en natt utan mat för liten :-)
E riktigt stolt över att klara av det , men mest att hon klarar sej :-)
Från att äta flera gånger per natt , till att inte få äta alls!
Allt går så himla bra nu!

Klev upp vid 08, trött men inte så trött som då ja matade hela nätterna :-)
Klart att de fortfarande e jobbigt å vakna å ge tutten, men inte i närheten av va de varit att mata!
Hoppas de håller i sej nu, jag ska kämpa vidare :-)
Skönt att se ljuset, har som varit inne i mörkret för länge nu känns de som!
Vi går mot ljusare tider!

Svinkallt äre ute idag, tog inga vantar på morgonpromenaden med hundarna *brrrr*
Inte smart, höll på frysa ihjäl!

Idag kommer morbror Markus hit å ska klippa sej och hinner vi så ska jag även färga håret på han,
skulle behöva färga mitt eget åxo, men de får hinnas med senare i helgen kanske eller i nästa vecka! :-)

ALLT GÅR SÅ BRA NU!
JAG ÄR SÅ GLAD!
ÄNTLIGEN BÖRJAR JAG FÅ RÄTSIDA & ORDNING PÅ DE MESTA! (Visst de e några kliv kvar)
MEN SNART E JAG DÄR!

Livet e underbart!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

att du klarar det alltså, jag klarar knappt på dan =/ Måste ju fan ha nå fel som tror att evina svälter ihjäl utan :P haha.. har ammat på tok för många ggr nu idag =/

2009-04-03 @ 17:01:03
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0