Godmorgon :-)

Somnade vid 12 igår, sköönt å somna tidigt :-)
Vid 01 vaknade lillan å fick komma till mej i sängen :-P
Hon sov ganska bra inatt , vaknade ett par gånger men utan att äta :-)
De är sååå skönt när det räcker med att bara ge tutten så somnar hon om igen!

Sen vaknade vi vid 07.30 båda två, jag före henne tillochmed :O
Utvilad på sömn, men orkeslös i kroppen :S

Alla morgonsysslor klara :-)
Mat till liten, hundpromenad, torr blöja, påklädning av mamma & barn med mera :-)

Har även plockat ur diskmaskinen å fyllt en ny :-)
Synd att de va så stökigt här innan, annars hade jag verkligen inte behövt göra nåt, för jag drar inte fram nåt överhuvudtaget! :-)

Nu springer liten i gåstolen å jag ska sitta å kolla runt lite på internet :-P
Sen ska jag göra mej i ordning lite å äta frukost/lunch me lillan då hon ska ha lunch!

Sen ska vi åka till Maxi å handla :-)

Idag e jag så sugen på kött så ja måste köpa nå gott kött å äta ikväll *MmMmMmums*
Mamma kommer hit en sväng efter jobbet åxo, hon ska lämna en gunghäst till lilla jennamaja :-P

Have a nice day!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0