Godeftermiddag!

Aj va jag har ont i magen nu :-/
De blåser jättekallt här i Holmsund idag, solen luras! :-P
Johanna & Evina kom förbi förut en sväng, så vi stod ute å valborgssurrade en bra stund om ditt & datt! :-D hehe
Hon tyckte håre mitt blev bra å de va inte så svart ute i dagsljuset som ja tycker att de e då ja kollar mej i spegeln, sen har jag ju missat därbak så där e de kvar lite blont, haha :-P Johanna knäppte en bild bakifrån så ja fick se :-S Fniss!
De visste jag ju inte ens om att de va...
Men jag ska ändå färga om idag me en ljusare nyans om de nu kommer göra nån skillnad, ja är tveksam!

Gnutt är grinigare än grinigast! Sövde hon nyss men de tog typ 1 timme å hon bara gallskrek, inser nu att jag borde ha låtit henne sova efter middagen istället :/

Brorsan å pelle va nyss här å hämtade mattias så skulle dom skjutsa han till systeme :-D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0