Goddag! :-)

Hann inte me nån dusch igår :-/
Lillan vaknade lite då & då , å när jag väl tänkte gå in i duschen kom jag på att om jag duschar med dörren öppen kommer de ju leva om så mycke så då kommer hon ju garanterat vakna direkt jag sätter på duschstrålen! :S ÅHHH!
Ja som va sååå smutsig efter en heltvätt & städdag!
Sprungit upp å ner å fram å tebax å svettats som en gris, yeah yeah inget å göra åt!

Mattias kom inte hem förrens efter ett nångång å då hade jag redan gått å lagt mej så :-/

Fast jag somnade inte förrens vid 2-3 tiden, sen har lilla maja inte alls varit nå rolig inatt, de va millimeter från att jag matade henne, hon vägrade somna om, men sen vid 4 tiden då mattias kom å la sej fick han gå å göra välling, så hon skulle kunna somna om, å de gjorde hon, sen vakna hon vid 7 men jag kunde inte öppna ögonen, så ja låg å drog mej till typ 9 , då klev vi upp, å fyyyy va trött å slut jag är idag!

Känns som jag sprang maraton igår!

På morgonen har jag hunnit me att vara i tvättstugan, ute på promenad me hundarna, lagat frukost/lunch, röjt hela lägenheten + allt som hör den lilla till!

Nu ska jag ner i tvätt stugan igen å fortsätta, redan 4 maskiner tvättat!
Sen efter tvätten e klar så ska jag gå å ta mej min efterlängtade dusch! Fy fader va skönt de ska bli!

Funderar på om jag ska hinna me å färga håret idag, eller joo de ska jag, jag ska bestämma mej för att hinna med de!
För de behövs verkligen!

Puss & Hej från en trött å slut mamma/matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0