God Kväll!

De blev ingen långvarig blogg-semester för mej *som tur var*
Idag va allt som hände igår som bortblåst, inte i huvudet men jaa..svårt att förklara!
Den här dagen blev bra trots allt som hände igår så att säga!

Soligt men Blåsigt å Kallt hare vari idag :S Brrrrr... =)
Träffa på Johanna å Lilla Söta Evina ute idag!
Alltid lika trevligt :-)

Har städat hela lägenheten åxo! :-)
Sen har de varit ganska mycke prata här idag!
Brorsan har varit här så han å ja for iväg å släppte hundarna å kasta pinnar
å så åt dom :-) De va jättemysigt som alltid!

Fast nu håller min lillebror på bli sjuk :(
Han har fått min hosta :S hehe, stackars honom!
Går inte å sova om nätterna me den där hostan :)

Imorse va mitt huvud fullproppat med tankar, nu e jag mest tom i huvudet!
De har varit en hur lätt dag som hellst idag!
Mattias har hjälpt till så som han borde gjort varje dag å hela tiden i snart 8 månaders tid!
Å ja kan säga att om man e 2 som hjälps åt, så äre BARA Underbart att ha barn!

Nu ska jag strax ta mej ett bad!
Sen zåååååva, e dötrött faktiskt, på riktigt!
Lillgummiz va jättelätt å söva ikväll, säkert för jag hade ork å kraft att sitta i lugn å ro me henne,
va inte som alltid annars helt slut i kropp å sinne å ont överallt, de va tillochmed MYSIGT att söva henne ikväll!
Å de tror jag hon kände av!

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0