God Afternoon! :-)

Sådärja, nu ligger min lill tjej å sover middag! :-) *Väldigt Skönt*
Har städat allt utom Sovrummet idag, å vattna blommorna så nu kanske dom vill resa sej igen :-P
Sen gjorde ja nå hamburgare till lunch å lillan har ätit gröt å fruktsallad å kött & potatis! :-)
Men nu har hon börja vilja äta själv :S *Sliter å drar i skeden* Å vill själv! haha, de e roligt men de blir kladdigt :-P

Massa lek har vi hunnit med åxo, känns otroligt skönt att vara inne & hemma hela dagen i lugn å ro!
De behövde jag idag känner jag :-)
Känner mej halvrisigt åxo, ont i magen å ont i huvudet å halsen :-S Nån vårförkylning på G kanske?! :S
Hoppas inte!

Nu sitter jag mest å latar mej å vilar kroppen å väntar på att min söta lilla prinsessunge ska vakna så
vi kan gå ut på prommis me hundarna!

Ja undrar när Mattias kommer hem, när lillan har somnat hellst! Eller en timme innan kanske, som vi ändå ska turas om me henne :S Suck!
Yeah Yeah, ja orkar inte bry mej längre, ja e trött på å bry mej!
Jag har brytt mej klart!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0