Fy va jag e slut me!

Äntligen kan man koppla av, men e så trött så jag orkar knappt hålla upp ögonen :(
Vilken dag!
Å imorgon fortsätter den, tvätten e inte klar, bedrövligt att ha över 10 proppfulla maskiner varje gång
man tvättar :S Men så äre att vara en stor familj! :-)
Ska tvätta klart resten från 07-15 imorgon!

Nu ska jag ta en snabbdusch med öppen dörr så jag är beredd att hoppa ur ifall lillan vaknar till å
behöver tutten...

Hann knappt kolla på Robinson heller, först va ja upptagen me annat, sen hämtade jag upp lillan som
hade fått bada me mattias å gav henne välling!

*Så här mycke som jag har gjort idag ska jag max göra en dag i veckan om jag ska orka med att
vara både mamma & matte utöver de*
För Shit Va Slitsamt!

Tycker de e svinjobbigt att man inte orkar me så mycke utöver att vara mamma / matte / matlagare / Städare / etc
Å när man väl tar sej tid att åka in till tex stan en dag så måste man ut me hundarna de sista man gör å kan inte
vara borta mer än 4-5 timmar så måste man hem igen å ut me dom, plus att man då ska laga mat å fixa allt
som inte blivit gjort medans man va borta, gahhh!

Att aldrig min mamma har berättat för mej hur jobbigt de kan vara att vara mamma! :-P
Jag är Imponerad av flerbarns föräldrar!

Puss GodNatt & Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0