Denna dryga Huvudvärk! :-/

Idag har jag och Markus och Thule och Nemo och Maja varit iväg till Stöcke igen :-)
Va riktigt varmt ute idag *Gassande sol* AHHH! Njutbart!
Men jag har haft ont i huvudet av rang :-( Så de va inte lika trevligt som igår :-/ Men ändå skönt!
Men nu vare nog sista pulkturen , all snö börjar ju smälta bort nu :-)
VÅREN E PÅ VÄG TILL NORRLAND!

Annars har jag bara gjort hemmasysslor, promenerat me vovvarna & varit med lillan!
Rätt tråkig dag, men den har gått fort :-)

Plutt har bara sovit en timme på hela dagen idag, så hon va jättejätte trött vid 19 tiden, men har fortfarande inte
somnat :-/ SLITSAMT!
Hon gallskriker å har ont i magen :-/ Eller så har hon ont nånannanstans :-(
Gör så ont i mej å se henne å höra henne när hon har ont!

HATAR Tisdagarna, de e bara skit på teven :-( URK!

Ska gå å bada å lägga mej tidigt ikväll :-)
Försöka iallfall :-P

Imorrn tror jag Mattias ska ta plutt me sej på stan en sväng, så då får jag egentid för andra gången på kort tid!!
Å han får sin första egentid me lillan! :-)
Så ja ska passa på å åka iväg me brorsan å fixa massor me saker som e dryga att ordna då man har plutt me sej :-)
PERFA!
Hoppas de blir samma soliga å härliga väder imorrn!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jo vi bor själva från och med idag faktiskt :) När blir ni själva då? Kram

2009-04-14 @ 22:20:19
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0