Dax att skaffa lock till tunnan!! !!

Nu börjas de, Hyss Hyss & Ännu mera Hyss! hahaha :-P

Dax att köpa en hundmatstunna med lock!

Busungen springer omkring i sin bil & har upptäckt den roliga hundmatstunnan, hon sträcker sej med fingrarna & gräver tills hon får tag på en reveljbit, trodde ju såklart hon skulle stoppa den i munnen, men nixpix, då hon fått tag på den slår hon den i kanten på tunnan en stund å skrattar sen kastar hon den i golvet, åsså plockar hon åt sej en ny å gör samma sak, sådär håller hon på, haha :-P
Å så fort jag går fram till hon så ser hon så himla oskyldig ut, riktigt sådär som att vaddå? Jag? Jag har inte gort nåt? Jag står bara parkerad här med min bil? hahahahaha :-) GULLUNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0