Barnfri! :-)

Idag har jag haft ca 3 timmar HELT LEDIG & BARNFRI för första gången på snart 8 månader!!
Helt galet skönt, oj oj oj! Obeskrivligt!
Kände verkligen att jag levde, jag såg hur de såg ut runtomkring mej å jaa, de va bara en sån härlig
känsla!!
E helt uppslukad av ansvar dygnet runt annars, inte ens när man går å lägger sej e man ansvarslös, för då
vaknar lillan titt som tätt å då äre bara å finnas där!

Eller joo en gång innan har jag varit barnfri, de va då ja å mattias å liten skulle åka in till stan, åsså
gick han före mej till bussen, vi kommunicerar ju inte med varann vi 2 , så jag gick efter å missade såklart
bussen, å kom in ca 1 timme efter :-)
Men den gången räknas inte!

Idag så ringde Carina (Majas Farmor) Å bestämde att dom skulle åka å hitta på nåt, så då passade jag på att
åka å släppa hundarna med Markus ute i Stöcke, sen åkte jag raka vägen hem & tog mej ett långbad, fyyy faan va
skönt de var!
Helt ensam å i lugn å ro plaskade jag omkring å låg å njöt av egentid, tills ja hörde att M kom hem igen, då vare
roliga slut, så nu äre fullt upp igen, visst att jag saknar henne , men de behövs ändå nån egentid lite då å då :-)

Tror kanske lillan har nå tänder på g?!
Hon har gallskrikit sej till sömns nu varje natt i 3 dagar! :-(
Okontaktbar har hon varit, eller så äre nå annat än tänderna, håller de på i 2 dagar till
så kommer jag ringa sjukhuset å höra va de kan vara som e fel!

Vill spela bingo lotto ikväll, för jag känner på mej att jag kommer vinna typ 30 000 eller nåt, men jaa
får se om affärn här ute i Holma e öppen, då kanske de blir att kamma hem storvinsten :-P
*Hoppas*

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0