Å fy fan!

Jag har SVIN Ont i magen :-(
Ja vet inte va som är fel, de är bland de värsta jag har varit med om tror jag :S
Aj aj....
Kan knappt stå upp :-/
Fick akutspringa på toan nyss åxo, de bara skar till i magen på mej, åsså fick ja vråla åt mattias å komma å ta lillan fort, så nu efter ja har varit på toan så vart de lite bättre iallfall :-)
Tog 2 alvedon åxo...Hoppas nu inte jag håller på å bli sjuk eller nåt :/

Maten blev inge god heller, eftersom konsum i holmsund alltid har slut på allt, så man får ta nå annat än de man egentligen skull ha! LESS PÅ MONGO KONSUM HÄR!
De e likadant jämt, äre inte nå barnmat som e slut så äre blöjstorleken eller såäre gröten eller så äre nå annat :-/ SUCK!

Tror jag ska ta å gå ut me hundarna i den virvlande snöstormen nu så har jag gjort bort de, å kan kolla teve å duscha sen i lugn å ro innan sovdax! :-)

Kollar lite på singing bee nu, haha :-)
Underbart program ju!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Han är 1 månad nu :)

Nä, jag tror aldrig att pappa mått dåligt över det. Han har ju haft det bra hos min farmor och farfar :) Har din pappa det?

2009-04-05 @ 20:26:27
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0