10 maskiner tvätt avklarat!

Tjohooo va jag är slut med.... Känns som jag håller på å gå i tusen bitar :-)
Men ändå är humöret på topp känner jag :-)
De e skönt å få gjort en massa!

Har nu tvättat 10 maskiner idag, nu är de kö på torktumlaren där nere i tvättstugan, de e ju så när man har hund, allt måste torktumlas så håret försvinner :-P
Så torkskåpet står bara tomt!
Imorgon ska jag tvätta hela dagen igen om ingen smiter dit å bokar tid, har ett par maskiner kvar att tvätta så :-P

Har ätit Spagetti & Korv & Varit ute på pinkpromenad me vovvarna mellan tvättarna :-)
Lillan har ätit middag & nu väntas lek o stoj fram tills hon ska göra natt me välling! :-P
Då ska jag duscha, vill bada, men ogillar att bada me mens :S
Så de blir en dusch, bort me alla städbasilusker å sen stupa i säng efter kvällsprommisen me hundarna...
Åsså teve emellan såklart! ROBINSON kan jag ju inte missa :-)

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0