En tand klar :-D

Duktiga Maja ligger redan i sängen, småbebisarna ligger å jollrar i baby-gym :-)
Alla kids e ny-badade , bara jag som e lort-gris!




Julen e äntligen bortplockad helt och hållet, pju! De tog sin lilla tid :P
Bara kartongerna som ska bäras ut i förrådet imorrn ;o)



Maja va ledig idag, men imorrn o resten av veckan blire förskola så länge vädret tillåter de förstås!

Ja va hos tandläkaren idag :S huvva ligen!
Men hon va riktigt bra min tandläkare, typ som en barnmorska :P "Andas, å andas..Såja å va du är duktig" "Du är sååå duktig, bara lite till sen får du andas å vila en stund åxo fortsätter vi igen" Sådär borde alla tandläkare vara :-D
Skönt att en tand e fixad, nu äre bara resten kvar...De bli dyrt i slutändan, men slut på tand-värk å bra för gaddarna!

Kanske ska slå på stort å göra en tand-blekning åxo, ha ju som vela de länge, så varför inte ;o)
Sist av allt, å de lär ju bli till sommarn ja e klar me allt :-P
Ja de tål att tänkas på!

Nje, nu ska jag bära iväg små-knattarna till stora sängen å byta blöja å umgås lite så ska dom få göra ett försök att sova sen..





(Ser ni nån likhet på tvillingarna?)



Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA jaaa! Dem är lika alla tre tycker jag :) Fast om det är dig eller pappan dem brås på ser jag inte (jag har iofs inte sett honom mer är på kort, så då är det kanske inte helt lätt) :)

2012-01-16 @ 21:48:59
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lite likhet ser man allt, speciellt över ögonen tycker jag :) Sötnosarna!

2012-01-16 @ 22:53:47
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0