Innan läggdax...

Tjolahopp tjolahej :)
Tog mej igenom den här dagen ändå, de trodde ja inte klockan sex imorse :P
Tack P&P för idag!


Min fina mormor & mamma med tvillingarna :-)
Mormor blev nyligen ensam efter att morfar hastigt gick bort :-(
Lider med henne, tänk att plötsligt förlora sin livskamrat efter så många år, sitt hem, allt... :-(
Hoppas morfar har det bra där han är, och jag hoppas mormor kommer få må bra sista tiden innan de e hennes tur att vandra vidare.. <3


Igår fick små knattarna sprutor i benen, å de har resulterat i en sömnlös natt och ovanligt skrikiga bebisar!
Men skönt att de e gjort, ja gruvar redan inför nästa gång de e dax...
Stressa ihjäl mej fick ja göra igår åxo, hade tiden klockan 14 å trodde helt säkert jag skulle hinna
hem efter å hämta hundarna å pulkan å traska iväg å hämta Maja till klockan 15..möjligt att jag
skulle bli lite sen (Som ALLTID) nuförtiden ;)
Men ja kom inte fram till dagis förrns ca 16.30 och då utan hundar och utan pulka i stressen över att
klockan va så mycke..


Alina myser me sin kanin<3


Nu sover alla barn, och även jag ska lägga mej medans de sovs, så ja kan somna en stund innan
de e dax att mata nån av dom igen :-D

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åhh så sött när hon ligger och myser med kaninen! Äter hon på den istället för på händerna tro? ;)

2012-01-12 @ 20:52:55
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0