När mammaledigheten är över..

Planerar Sandra :-P
Ni skulle ba veta va jag har planer..Uj Uj Uj :-D
Men visst är det underbart när man känner att man vet vad man vill göra, när man tar tag i
de som man känner att man verkligen vill och gör något av det istället för att bara vilja/önska/drömma
om att göra de :-)

Nu är det dax för mig, och jag börjar direkt efter mammaledigheten med att söka in på en skola
efter det pluggar jag vidare ett år till, sen känner jag att jag är nöjd!
Under tiden ska jag arbeta med mig själv på många sätt och vis, jag har en lång väg att vandra!

Nu e jag ju mamma ledig dubbelt eftersom jag har två :-P
Mycket kan säkert hända/ändras under tiden, men som det ser ut nu så är det så jag vill ha det!
Och jag längtar!


Maja & Jonah hoppar och busar i sängen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0