V 36 , Snart så snart :)


En lycklig 3 åring <3

Tårtan bakofram :-P En stressgjord tårta, kom lite annat emellan på
Majas dag så allt blev inte riktigt som de skulle ;)
Men vi hade en Toppen dag iallfall, å hon fick supermånga paket å va hel-nöjd!

Hann inte ens klä henne :P haha, de blev endast en sommarklänning hela dagen :-P
Funkar ju lika bra de me :-D

Dålig uppdatering på bloggen, jag vet :-P SRY! =)
Vi har varit hemma och sjuka hela förra helgen och veckan, men nu e vi påväg å bli bättre! :-)
E bara morgon och kväll som e jobbig med hosta å ont i halsen.

Man tappar stinget då man inte bloggar på länge, va skriver man om?!
Jag går in i v 36 idag, sjuuuukt nära nu :-)
Har känningar varje dag å magen e superstor, å nu ökar jag i vikt nå fruktansvärt :-/
Varje hundpromenad e jobbig, å de mesta annat ja gör me, förutom att vila, men de blire inte så mycke av :-P
Tänka sej att mitt magmått över tiden med Maja va 34 cm å nu e de hela 39 cm :O GALET!
Hur stor ska jag bli, 45 cm´s magmått eller?? :) Uj Uj...

(Magen v 34, fast den e mycke större på riktigt än på bild)


Å fortfarande inga bristningar, men dom lär ju komma vilken dag som hellst :(

De blir iallfall en vanlig förlossning, om allt går som de ska!

Ne, nu har jag sprungit 833 ärenden till Maja å än så sover hon inte, den lilla skurken :P
Så nu säger vi HEJ DÅ! :-)


Sov gott ;)

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Magen är mycket större i verkligheten tycker jag, på bild ser den ju liten ut haha.. Ska vi försöka ses imorgon? Jag och Jonah kan komma till er om det är för jobbigt att ta er hit :)

2011-09-03 @ 23:59:50
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: madde

Kan ändå inte fatta att det är två där inne liksom!! Hmmm.. Min mage va fasen skit stor med båda ungarna, fick iof också i vecka 38 båda gångerna. Hittade ni nått kul igår på loppisen? Grymt mycke folk alltså.. Kul att se er igår!

2011-09-04 @ 21:58:37
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: det är den 21:a september klockan 19.00, bara att komma om du har tid! :)

2011-09-05 @ 18:40:09
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: madde

Hellu! Ja det är ju folk som lägg sig i det som inte har en jävla aning om, gud så less ja blir! Sen när man sitter och skriver från olika "namn" hela tiden och inte fatta bättre att ja ser ju ipnummret haha.. hade ju en annan blogg förut typ 600-700 besökare per dag, men ja la ner den när för många som inte skulle läsa gjorde det och där skrev ja lite mera än va ja gör nu, nu har ja den mera privat och skriver inte så mkt om allt heller... Ja jo ja har storkickan på heltid hennes biologiska pappa är inte med i bilden alls. Ja shiit du lär ju ha det du gör, och modigt av dej att verkligen våga med två små dessutom.. OMG! Men Maja är väl 3år va? hon förstår nog lite bättre än min 2åring, sen får ja verkligen hoppas du har familj och vänner som ställer upp i vått och torrt!! Jag är ju som själv nu också med två när killen jobbar 16mil borta varje vecka kommer fredagkväll och åker söndagkväll... Börja va rätt less kan ja säga!!! Helst när man fan inte gör ett skit för att söka jobb här heller!!!!!

2011-09-07 @ 15:29:30
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0