Självkänsla-Självförtroende!!

Trött, jag e såå trött..De svider i mina ögon :P
Kunde inte somna igår å sov dåligt inatt, sen upp före tuppen å iväg hela dagen ;)
Bedrövligt nog blev de inte som jag hade tänkt mej, men skam den som ger sej!
Tänk om jag kunde tycka att jag va bäst, att jag va bättre än va jag tror jag är, om jag kunde sluta
vara så mesig å tro på mej själv istället :-)
Jag ogillar personer som tror dom e så himla bra å därför får jag så svårt att tro/tycka att jag själv skulle
vara det.
Men de e ba gaska upp sej, jag e bättre än jag tror och jag måste sluta vara så osäker osv i alla situationer jag
hamnar i, e less på att höra att jag inte tror på mej själv å att de syns å märks så tydligt gör mej galen!

Nu jäklar!! :-)
En gång i tiden då visste jag att jag va bäst, jag visste att jag va bättre än alla andra, å jag trodde på det!!
Då gick de bra, sen efter alla motgångar som varit i livet så blev de svårt å tro på sig själv.

"THE WINNER TAKES IT ALL" Nu ska jag peppa mej själv med musik och försöka hitta de där som någonstans där inne finns ;) Håll tummarna för mej på fredag, jag behöver det!!

Nu blire tidiga mornar och sena kvällar, å än en gång längtar jag till helgen!!


VÄRLDENS FINASTE TJEJ! <3

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vissa nätter sover hon grymt bra, medans andra är hon en riktig vaken skurk som vägrar sova.. Men hellre att hon vaknar 3-4-5 ggr under en natt, än att hon är vaken typ mellan 23 och 05.. Då är man helt slut dan efter, å nu får Evina bara va 15 timmar i veckan så ja hoppas dessa bra nätter håller i sig så man orkar med allt på dan när man inte har möjligthet att vila längre.

Nu är ja bra i kroppen, efter förlossningen i.a.f.. sen ryggen har tagit jävla stryk efter denna graviditet så undrar om ja nånsin blir bra där, ständig värk :(

2011-09-21 @ 18:54:56
Postat av: En Liten Emma

Jag tror på dig Sandra, slappna av och våga tro på dig själv så fixar du det där! Kämpa på, tänk vad nära du är! Önskar att jag hade din vilja och beslutsamhet. :)

2011-09-21 @ 22:31:08
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: lonta

Du ÄR bäst! :)

2011-09-21 @ 22:49:23
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är rätta takter! Gaska upp dig nu och våga vara Sandra till 100% Jag tycker att du ska börja gilla personer som "tycker dom är så himla bra" och bli en sån själv också! Jag tycker att jag är fantastisk! Och du gillar ju mig eller hur? ;-) Man kan vara BÄST och ändå ödmjuk mot andra. Självförtroende betyder inte alltid snobbighet. PUSS!

2011-09-21 @ 23:02:41
Postat av: Therese

Är de bäbis tajm nu?:) Lycka till :)

2011-09-21 @ 23:08:03
URL: http://frokenthea.wordpress.com
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Försök hitta tillbaka till den där känslan du hade förut, innan alla motgångar. För det är så du ska känna, för du ÄR bra - på så otroligt många sätt!



Men det är svårt att hitta ett borttappat självförtroende och självkänsla, lättare sagt än gjort. Men jag vet att det finns nånstans inom dig, gäller bara för dig att tillåta dig själv att ta fram det igen.



Du klarar det <3

2011-09-21 @ 23:26:17
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0