Underbar dag!! :-)

Lycklig!!
Åh va jag mår bra
idag :) Har haft en toppen-dag !!
Fick gjort en hel del om än det är mycke kvar, men får ta såna här hel-dagar då ja kör non stop, sååå värt de å såå mycke bättre jag mår av det såhär efter :)
Bästa Markus kom hit å gick långprommis me mej å Nemo å Mimmi å stannade på middag och lite film :-P
Även Emma & Sara va förbi på en snabbvisit i allt städeri :-)

Nu sitter mysmaja och äter glass, efterrätt efter filet å kalaspuffarna å korven :-P Gött!!
Ikväll ska vi sova i hennes rum, tillsammans såklart :-) Mys!!
Det är riktigt rent å fräscht där inne efter idag, bara lite småfix kvar, som säkert tar en hel dag men ändå :)
Åh nu har jag bäddat rent och det blir att inviga hennes nya bäddmadrass å se om den e någe skön, de får jag allt hoppas för de priset :P
Hon har en specialar säng lilla Maja, en Malm säng 90´s med 105´s bäddmadrass och fallskydd :P Blev riktigt bra tillslut ändå, dom små barnsängarna e inget för min lilla tjej ;) hihi..<3

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0