Världens bästa lilla tjej! :-)

Noll blogg-lust idag ;)
Kul att fler verkar kolla in på bloggen :-)

Idag har jag bla varit på af, fått jobberbjudande (vilket inte passar så bra som situationen ser ut nu), fått glädjebesked, bokat en spännande tid i juli, varit på banken, gjort halva veckans skolarbete, träffat Sara & Jonah, biblioteket, lagerhause (där hittade jag massor jag vill och ska köpa till hemmet) & varit på expo !

Sen har jag såklart haft de super med min lilla Maja, hon är en sån lycklig liten tjej min lilla Maja <3
Hon e så snäll med mej, får komplimanger flera gånger i veckan, hon undrar ofta hur jag mår, om jag e glad, ledsen (aldrig arg) eftersom jag sällan eller aldrig är arg :-)
Hon är så omtänksam och bryr sej så otroligt mycket om andra! :-)



E stolt att vara mamma till en sån underbar liten tjej, hon e verkligen speciell & förtjänar bara det bästa i livet <3



Kommentarer
Postat av: Carina

Livet med en treåring är verkligen härligt! Och Maja är, precis som du skriver, älldeles Underbar!

2011-06-22 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0