Hem ljuva hem :)

Hemma för lunch och hundpromenad, sen bär de iväg igen...
Jag hinner sällan vara hemma på veckorna nu, trist och slitsamt!
Varför gjorde jag inte de här när jag hade mer ork och energi och inte va så osmidig?
Typiskt mig! =P
Men motionen e ju bra iallfall, och slutresultatet e ännu bättre :-)

Vi e lite små-krassliga jag och Maja tur de inte bryter ut ordentligt!

Ha en bra dag, de e iskallt ute och jag ska försöka att inte klaga på den olidliga värmen nästa gång den
kommer, idag äre mössa vantar o varma kläder som gäller, ändå håller jag på frysa ihjäl !

Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Hihi, ja, hon är så go med sina snoddar! :-) Kram!

2011-06-14 @ 20:21:56
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0