Tvillingarna ;)



Här har ni då magen nu i v 28 (går in i vecka 29 imorgon)
Å när man är i v 30 med tvillingar så e de som att vara i v 40 med en bebis i magen
enligt läkaren, de ni ;)



Inga bristningar har dykt upp, men dom lär ju komma eftersom dom e
två som trängs å sparkar å boxar där inne ;)
Dom e helgalna dom här bebisarna, å de e ascoolt att de kan sparka från 4 ben samtidigt
å 4 armar :P Ni kan ju tänka er vilken kalabalik de kan va i magen mellanåt :P haha ;)
SUPERMYSIGT ÄRE!!

Nu hade jag lite pösiga kläder på mej så man ser inte riktigt hur stor magen är, men kanske lägger ut en bild till snart! :-D

Ne nu ska jag kolla på Knattarna med Maja, å läsa lite böcker <3

Sov gott sen!!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Wieee, nu tycker jag dom får börja leva djävul därinne när jag är med också så jag får känna :P

2011-07-15 @ 21:15:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Åh vad roligt med magbilder, äntligen! :)

2011-07-15 @ 23:35:28
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin mage! Jag undrar om tvillingarna har samma pappa som Maja och om du är ensamstående mamma?

2011-07-20 @ 20:18:25
Postat av: Elina

Hej!

Undrar också om tvillingarna har samma pappa som Maja eller om du är ensamstående?

2011-08-15 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0