Skräpmat!

De blev en sväng förbi på Mac donalds efter Maxi handlingen :P
Fan va gott de e me skräpmat :) :) *Nästintill de enda ja e sugen på hela tiden*



Äckligt väder ute idag, varmt o kvavt, regn mellanåt och mulet.... Trist men vädret gör mej sällan nåt, även om jag ändå klagar på getingar, för varmt, blöta hundar, för kallt osv :-P De gör nog alla!

Nu ska jag samla kraft å gå ut med Nemo på prommis! :-)


Stor-magen idag!


Nu hare varit en bildbomb med magbilder, så nu får de vara nog ett tag :P
E inte så förtjust i att lägga upp magbilder :-)

Ha en bra dag, de ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åå va fin bäbismage du har :)

2011-07-18 @ 16:56:18
URL: http://Jennaholmgren.blogspot.com
Postat av: Jezzica

I KNOW, McDonlads is the craving! Haha ;) Cheese har jag dille på, skulle kunna leva på dem for ever men nä du då blir jag nog verkligen stor som ett hus igen! :P



Åh fin fin magen gumman, mys!! :D

Stora kramar till er 4:a! :)

2011-07-20 @ 19:55:09
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0