Mera bebismage! :-)

Nu sover lilla gnutt :)
Jag e hungrig hela tiden men inte sugen på nå annat än skräpmat (kebab,kebab,kebab) Saatan så gott!! :P
Vi tog oss en kvälls tur med trehjulingen, kom på att jag kan ju hjälpa henne cykla med pinnen där bak =)
För jävla smart, fast hon ville inte cykla speciellt långt, hon ville hellre styra, hon e en ihärdig liten hjälpreda lilla Maja... :D :D

Ush va trött ja e, ska nog lägga mej snart..


(Tänk att jag tyckte magen va gigantisk där, haha ;) V 19 LOL!


Å här med, de e ju ingen mage alls jämfört med nu :P V 21


Här hade de hänt litegrann iallfall :P V. 24-25

Men nu har det bara smällt till, spännande å se magmåttet nästa vecka, de lär ju va på typ 34-35 eller mer :S:S *Hjälp* Fast de e inte så länge kvar nu som tur e ;)
Bara några veckor och tiden springer ju iväg så....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina Johansson

Men du är så liten, jag är som en flodhäst och har bara en bebis i magen :P vecka 35 hade jag sf på 37 haha.. är i vecka 36 exakt idag så får se nästa gång jag ska till bm vart jag ligger... :D.

2011-07-17 @ 11:24:47
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker inte du har nån mage alls lyckost, att du dessutom har tvillingar :O alltså din vecka 21, ser ut som min vecka 11 typ :O :P Ja är döö less, den får gärna komma NU, men undvika att komma på Evinas dag :P

2011-07-17 @ 15:57:58
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha jaaa klart du är het på bilden ju! Äsch då, du är gravid, och jag tycker inte du är det minsta fläskig.. Du håller ju igång och rör på dig lite i alla fall :) Till skillnad från mig när jag var gravid, iof så fick jag inte.. men ändå haha.

2011-07-17 @ 21:31:27
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Erika - Min Riskabla Graviditet

Hittade hit via Sara! :) Kul med tvillingar! :) När är du beräknad? Själv ska vi ha 30 september.

2011-07-18 @ 09:36:37
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0