Host Host...

På måndag äre jag som går till Vårdcentralen..Min förkylning släpper aldrig och imorse va den värre än nånsin, spyr då ja hostar å grön tjock snore ända uppi pannan känns de som... Ont i halsen, nässpray, snyta sönder mej, sörpla te (äckligt) knapra alvedon, men int bli ja bättre int :S :S
Trodde igår kväll att jag hade drabbats av sol-sting efter alla dessa heta dagar, men icket!
Så ja får hoppas på medicinering så ja får bli frisk å kry igen, de behövs kan ja säga :-)

Nu ska jag krypa ner bredvid min ängel <3
Hon somnade för 1 timma sen å nu äre min tur, unnade mej bara lite egentid efter hon hade somnat :P
Hoppas de blir sovmorgon till 10 imorrn me ;)


SOMMAREN ÄR HELT UNDERBAR <3 Njuter av varje sekund!!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han kom ner av sig själv tack å lov, annars vet ja inte va ja hade gjort, har ju inte ens nån stege :S :P Men han va där uppe i några timmar :P Skurk.

2011-07-10 @ 13:07:59
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh tack fina du, jag jobbar på det.. Och det går väl framåt i alla fall :)

2011-07-11 @ 20:14:02
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lilla Kotte bor på framsidan.. om han inte har flyttat :P

2011-07-12 @ 21:21:39
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0