Inte ännu!

Ännu har jag inte skaffat mej nå lösenord :)
Jag har inte bloggat juh!
Mycke händer just nu, sjukhusbesöket gick bra för Maja igår, måste bara hämta ut krämer och medicin som hon fick utskrivet :)
Hon fick väga sej å mäta sej , 12.7 kilo väger hon å ja tror hon va nåt på 80 lång om jag inte minns fel :-)

Annars så äre väl helt okej, allt går kanske inte riktigt som jag vill alla gånger, men i slutändan vet jag att allt har en mening och allt kommer bli till det bästa :-)

Ska snart åka iväg å handla..Sen hem å försöka göra klart skolarbetet eftersom fredagen går bort (Har 2 prov då) Sen ska jag hinna med att förbereda och göra klart ett Pm till mitt muntliga prov åxo :)
Jobb imorrn me :P

Fi faaan va kallt de e ute, vart tog plusgraderna och påväg mot vår vädret vägen??

Ha de fiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0