Big brother håller mig uppe för länge... Men de äre värt!

Alltså åhhh va jag ogillar att vara förkyld, täppt i näsan (ONT i näsan har jag tom) Snyta mej var å varannan sekund, varm, rinner ur ögonen, hosta, ont i halsen össö vidare... GAHHH!!

Maja har varit hemma i 6 dagar, hon klättrar på väggarna, ni anar inte energin hon har den vildingen, inte en sekund vill hon sitta stilla och aldrig blir hon trött å vill sova...Otroligt, men hon har alltid varit en vaken unge full av liv...

Ikväll hade vi så mys, ja njöt i fulla drag av att se henne rusa omkring efter Mimmi ropande : "Kom nu griseknoen" , åsså kämpar och övar hon med henne "Sitt griseknoen" "hopp griseknoen" mfl kommandon..Dom busar jagar varann, myser, leker och har riktigt kul ihop dom där 2 =)
Sen ringer Markus : Jag har griseknoen här säger hon, vem då frågar han, Griseknoen säger hon, Mimmi är griseknoen ;)

Vi skrattade å busade och jag fick en härlig känsla i kroppen o de va länge sen jag kände den där lyckokänslan...Ju mer jag ser det desto mera inser jag att jag trivs...Och visst att man kanske inte trivs med allt, men de tror jag få gör, de e alltid nåt man skulle vilja ändra på eller ha på ett annat sätt eller vis, och det är egentligen bara en grej jag stör mej på...Utöver de är det faktiskt ibland overkligt bra!

*Host host* hör jag från sovrummet...Jag ska gå å lägga mej å hosta ja me nu, med henne...
Har börjat ha henne i stora sängen ofta nu, fast hon tjatar om att hon vill gå å lägga sej i lilla sängen i sitt rum, haha ;) Nee säger jag då, ligg här å mys me mej istället, "Jaja okeeey då" (Ett av hennes favoritutryck bland tusen andra)...Lilla Maja tycker nog att jag e en dryg mamma många gånger men hon älskar ändå hur jag är :P

Som sagt många kan va och är dumma om man frågar den damen, men när jag frågar om mamma är dum nångång så svarar hon , NEJ MAMMA ÄR ALDRIG DUM, BAAARA SNÄLL OCH ALDRIG ARG BARA GLAD <3 Å så äre faktiskt, om än jag brinner av emellan åt (Extremt sällan men ändå de har hänt), men då förklarar jag det för henne och hon förstår varför, så skrattar vi åt situationen åsså e vi bästa vänner igen ;)
Jag skulle aldrig orka vara arg eller tjurig på henne, fy va jobbigt det skulle vara både för henne och mig...Vi e snälla och glada istället :)

NATTI NATTI SÅHÄR SENT!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Evina är tvärtom, hon vill bara sova i min säng :P De är jätte mysigt, inte varje natt vill ja ha hon där dock, blir förjävla trångt eftersom hon tränger ut både mej och jimmie :P Lägger sig raklång mellan oss :P Evina sa att ja va dum en gång minns ja nu när du skrev så haha, mamma dum sa hon :P Lät lite gulligt :P

2011-02-25 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0