The way i am!

Så fort man inte ser ut som alla andra, eller sticker ut så GLOR / VISKAR / PEKAR folk!
Idag åkte jag ner på stan i den rosa heldressen, tog ja mina snowjoggings med broddar på eller dom rosa skorna, ja ja minns int :P Åsså solbriller osminkad å mitt sönderblekta nyfärgade hår :P
Heeelvette va de tisslades :P hahaha...

Blev middag på Max, ett besök på bibblan för matning av mina tjvå gobitar åsså sen raka vägen upp på akuten :)
Där ha dom då gjort de riktigt lyxigt numera :P Va inte igår ja va där direkt!

Allt gick bra å nu ska ja först ha en medecin i 10 dagar sen den andra i 2 månader så nu hoppas ja ja slipper detta ett bra tag framjent!

Nå julkort blev de inga iår, så ni vet ni som väntat er ett men inte fått nåt :-) Nästa år kommer de, om ja så ska börja te sommarn :P

Bilderna har inget med inägget att göra :P


"En dag ett par dagar innan julafton"


Store-lillebrorsan å mini mini lillasyster <3

Ni får hare! Tjingiling!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är det för åkomma du har råkat ut för då? Hoppas att det inte är något allvarligt och att du blir bättre fort! Jag skickar ALDRIG julkort. Inte till en enda. Mycket skönt beslut har det varit, att sluta med sånt... KRAM!

2011-12-28 @ 00:30:32
URL: http://lattfixat.blogspot.com/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh underbara småttingar! Pojken är ju riktigt lik Maja nu också tycker jag.. :) Sötnosarna! Vi saknar er <3

2011-12-28 @ 01:51:10
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Oj vilken skillnad det är på dom. :) Man ser verkligen att pojken är mycket större. Men hon hinner nog ikapp! ;P

2011-12-28 @ 09:55:10
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0