Lite väl tidigt men skönt!

Nog lyckades jag riva ikull granen alltid :P
Tjong i medaljongen så låg den på golvet!
Plockade ögonaböj fram en tom kartong å nu håller vi på tömma den (liggande på golvet, jag vägrade ställa upp den) på glitter å bollar åsså åker den ut i förrådet sen!
Den står bara där för att tomten ska lägga paket under den hos oss, och nu kommer de ingen tomte förens nästa år, så Hej då granen, vi ses nästa år säger Maja :-)









Fyra av ett antal bilder och försök till julkort :P haha..

Ne nu ska jag hjälpa Maja som hunnit me en hel del medans ja suttit å latat mej här!

Ha en kanondag!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha underbara bilder på dina fina barn :) Vi skulle tagit tag i det lite tidigare som vi planerade, så jag hade kunnat assistera dig lite hehe.. Kram, vi saknar er!

2011-12-28 @ 22:33:17
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0