Gubbar :-)

Idag blev de bara bebis-tid och bad med båda 2 :-)
Har MASSOR jag behöver få gjort innan jul!
Vet bara inte när jag ska hinna me de :-P
Men de får väl vara en rörig jul och jag får sitta natten innan julafton å slå in
de sista paketen, huvudsaken alla barn hare bra så äre ingen fara om
man har dammråttor i hörnen å leksaker överallt :-D

Maja hade inte tid å vänta på att jag skulle ge henne ett papper, så hon passade
på att göra jul-ledighets-papperet från förskolan lite tjusigare med
en snabbritad gubbe medans mamman gjorde annat :P



Hon e så himla duktig på att rita :-)
Även sjunga och spela!
De e bland de bästa hon vet ;)
Favoritlåten är POPULAR (Som hon sjunger utantill) med eric saade, som hon sååå gärna vill träffa :-)
Hon tänkte att "han kan ju komma hem till oss nångång och hälsa på" :P hahaha..
Dom e så underbara i den här åldern!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Naaw, vilken söt gubbe hon ritade :) Underbara unge!

2011-12-14 @ 20:22:21
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0