Min Prinsessunge!!

Maja e på Förskolan idag, de va kämpigt att tänka tanken på att vi inte skulle vara hemma tillsammans hela dagen, samtidigt så tror jag hon har längtat lite, alltid bäst att vara hemma såklart, men kul å få leka med kompisarna igen ;)
Idag har hon börjat på storbarns , ny avdelning, nya barn och nya fröknar! Spännande :-D
Får se hur de har gått, kommer inte kunna hämta henne före 16 idag :-/



Å de va inte de lättaste att väcka henne imorse, ställde klockan på 20 över 8 , men inte förrens vid 9 orkade hon kliva upp, så de blev en sen lämning...Men de gick bara bra!
Nu längtar jag tills hon e hemma igen, hon är hela min värld..Vi har världens bästa relation hon å jag :-) Vi e bästa kompisar och gör allt för varandra :-) Finns ingen som min Maja och hon e de bästa som finns!! =)

Nu ska jag vila lite å sen kanske ja får nåt gjort innan jag ska ner på stan, we´ll see!
Känner ingen stress å ingen press längre, så j-la skönt!! =)

Ha bästing dagen!!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Ja det är på samma ställe. :) Ute vid ica maxi.



Gick det bra för Maja idag? :)

2011-08-01 @ 21:29:01
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle bara vilja ligga resten av tiden, men min lilla Evina vill inte samma sak :P Hon har inte ro att nån av oss sitter still längre stunder.. Skönt nu när vi har flyttat och hon kan va ute på gården själv ett tag :) Sen har ju Jimmie nyss opererat handen så han har hur ont som helst, men nu börjar de ge med sig så nu kan ja vila mer :) Evina är hemma, hon får åka tillbaka till mamma när det är förlossningsdax :P Stor skurk, nu äre nära :)

2011-08-05 @ 19:56:58
Postat av: Johanna

Har inte fått nån tid, dom ringer dan innan och meddelar tid ifall jag inte fått, å hinner jag få innan så avskrivs det bara :)

2011-08-09 @ 19:12:50
Postat av: Nina Johansson

Grattis till tvilling graviditeten :) blir fullt upp för dig snart :). Själv har jag nyss fått vår efterlängtade Penny :) hoppas du mår bra. Kram från din gamla granne Nina :)

2011-08-17 @ 13:18:41
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0