Im Sick!

Oj va massa me skolarbete jag hann med igår, de går bra den här veckan!
Sen gjorde vi hemmagjord pizza & bakade bröd i samma veva på resten av jästen :-P
Men fan va vi åt sen åxo, bara 2 små bitar kvar av hela plåten :O haha..*FET*









Efter middagen skulle vi gå å hälsa på Adrian & Emma, men då fick vi främmande precis i samma veva, så de blev inge av....
Dom åkte hem först vid halv nio nio tiden, så de blev en sen kväll för Maja :-)
Men roligt hade hon, oj va hon busade å lekte :-P

Har känt att de varit en förkylning på ingång, å jajjemensan imorse när jag vaknade va jag kokhet & snorig & ont i halsen med lite hosta :-( Jag nyser å har mej..Känner mej inge pigg alls!
Tur jag hade 2 alvedon kvar, efter ja hade stoppat i mej dom så kände jag mej lite piggare iallfall!

Nu har jag lämnat Maja & Promenerat hundar, å nu ska jag försöka mej på å göra mera skolarbete, sen måste jag cykla iväg till Apoteket & Affär´n!

Efter Maja kommit hem så blire bara mys & bad! Vi är smutsiga som få både hon å jag :-P
Plus att bad alltid piggar upp, får hoppas de e någe bra på TV ikväll så ja kan ligga å glo på teve å bara vila bort den här gräsliga förkylningen som kommit...Orkar inte me å bli nå mer sjuk än va jag redan är!
Åsså äter jag så mycke då ja e förkyld åxo, för att få ork å energi till hundar, maja & hem, å då mår jag inge bra för då känner ja mej fet :P

Jaja, nu ska jag sätta igång med skolan...


Maja kockar!








Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0