I LIKE TO PARTY!

Festade i lördags, lika härligt som alltid att förfesta med underbara personer som man tycker om, ut på krogen och träffa foooolk! De e såå jäkla skönt å va runt en massa människor när man mest bara lever i vardagen hela tiden..Samma sak varje dag, förutom ibland...Eller om man gör nå extra!

Sen att jag hade barnledigt till middagstid de va ju så jävla skönt så de finns inte!
Kunde va bakis i lugn å ro för första gången sen Maja kom till världen!
Hann för första gången som barnfri LÄNGTA efter henne ;)
Vilken underbar känsla de va & så jäva mycke bättre mamma jag var när hon kom hem & nu!
Inte just nu när jag bloggar kanske, haha :P Men hon kollar på TV!
Ska iallfall försöka gå ut lite då & då..INTE bara 1-3 ggr per år, de går inte, inte när man e singel :-)
Å de e ju faktiskt såå jävla kul å gå ut, sen behöver Maja få vila från mej lika vä som jag behöver få vila från henne! :-)
De blir bra de, Längtar redan tills de e da igen, men de blir nog först på Halloween! :-D Skulle ja tro :P

Christian & Bernt har nyss åkt , snart kommer besök igen...

Känns som jag är på väg att bli förkyld :(

Det finns mycke jag skulle vilja skriva om, men kommer inte göra de alls, för jag orkar inte!

Trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack för en rolig kväll :D

2010-10-11 @ 20:10:26
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0