Jag e LYCKLIG idag!

Hon somnade direkt!!
Är det något fel på hon?
Brukar ALLTID få vänta 30-60 minuter innan hon sover...
La bara ner hon så gick de bara max 5 minuter så sov hon!

LYX LYX LYX LYX !!!!!
Går inte att beskriva känslan, LYCKORUS i kroppen!

Idag när vi gick hundpromenad så pratade jag o maja som två vuxna personer (Nästan) Hon sa när vi hade kommit en bit,  KALLT, SNÖÖÖÖÖ , jaa sa jag men såå himla kallt äre inte ute idag, JOO MAMMA sa hon då, Nee MAJA sa jag de äre inte, NE MAMMA sa hon då =) Sen pratade vi vidare exakt hela promenaden, hon pekar å säger trääd då vi går förbi träden, vatten säger hon då vi är vid vattnet, kompiiis säger hon till alla som går förbi, hund o katt (Hund till dom mellanstora o stora hundarna & katt till alla småhundar) hahaha :-D

Hon e såå sjukt duktig på å prata fast hon e så liten :-D
STOLT MAMMA OCH VÄRLDSKLASS TJEJ!!!!

Nu ska jag snabba mej å städa undan & fixa mej lite, för sen kommer Markus å vi ska iväg å släppa Nemo å handla lite! :-D
MYSIGASTE VÄDRET PÅ LÄNGE ÄRE UTE IDAG, BLIR KÄÄÄÄÄÄÄR <3


Haha, Hinner knappt med att fota henne me gåvagnen, hon löper runt i lägenheten
som en dåre, slalom genom alla grejer som e ivägen & vrider runt vagnen som ett skott åsså
iväg, runt i alla rum i full makaron, de här varen enda bilden hon inte bara svichade förbi kameran :P
HAHAHA, Vi va påvg ut så därför hade jag hunnit få på hon halsduken och mössan men hur de sitter :P
Hon har inte ron å klä sig i lung å ro inte, nix snabbt skare gå :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0