Att känna lugnet!

Fi fan va skönt att slippa känna att man inte har annat i huvudet än skola!
Om än de är jobbigt att Maja är sjuk både för henne & mej, så äre rena drömmen jämfört med hur det är med skol-arbetet!
Kan för en gångs skull plugga till provet imorgon, eller plugga men förbereda mej!
Overkligt, å sjukt att vi inte ens har jul-lov, eller nån typ av julledighet, nån enstaka dag?! Nixpix inte de :-)

Blir till å åka runt å fixa de sista innan jul imorrn å på torsdag..Bara lite lite kvar att inhandla!
Maja har fått galet me paket av mej iår, å än mer lär hon få eftersom hon ska få både försenade födelsedagspresenter och julklappar av hennes nära & kära !
Våran gamla lägenhet va tom å i utstädnings-skick på hennes 2 års dag & denna va en inflyttningsröra i så vi bestämde oss för att skjuta upp kalaset, dock har vi nu kommit fram till att hon ska få alla presenter på jul istället!
Hon fick ju ändå ha ett litet kalas ute i stugan så de e ju inget hon har gått miste om förutom paketen som va inhandlade av familjen :-)



Nån riktigt julkänsla har jag egentligen inte, om än ja känner av de litegranna!
Den kommer nog på UPPESITTARkvällen, då ska vi sitta uppe å spela bingolotto å äta massa gott  ända tills de e slut, då blire å lägga paketen under granen, Maja får väl vara vaken så länge hon vill med oss, sen lär ju jag stupa isäng efter han åkt hem! :-)
Seeeeen då blire mys på Fredagmorgon!!!

Spelade ni på Lokets tid? De gjorde jag :P Hahaha..Jämt typ!

Som hon har väntat min älskade lilla tjej, på tomten!
Nu är hon helivrig över att de bara e dan före dan före dopparedagen <3
Härligt när dom e så med och förstår allt, hon förstår verkligen som om hon levt ett tidigare liv, nästintill obehagligt, samtidigt som de såklart är helt underbart!!
Man undrar va de ska bli av henne i framtiden! :-)

Nu ska jag lägga mej bredvid hostandet å hoppas på att de blir några fler timmars sömn än vare blev inatt!



(Litegranna så saknar jag nog de där mörkare håret jag gjorde
efter Maja kom till världen)
(Saknar åxo mitt vanliga hår ALLTID då ja har hårförlängning,
på samma sätt som jag saknar förlängningen då ja har vanligt)
(MEN nu e jag sugen på att klippa mej i nån pagefrisyr sen)

**Sov gott**

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack sandra och maja för det jätte fina julkortet vi fick, det var jätte fint, vart jätte glad

2010-12-22 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0