Hemma hos!

Supermysig helg har vi haft :-)

Nu väntar en vecka med massor å göra...Får se hur jag kan knåpa ihop allt så de går ihop med
dagens få timmar!

Ska maila iväg ett mail om att bli medryttare sen, få se hur de blir med det, Skulle va perfekt om jag och Malin kunde få åka 2 dagar i veckan tillsammans! :)


(Jag till vänster, gammal bild på mig och snappy, prisutdelning)

Vill även att Maja ska få vara runt hästar redan nu så mycke de går & sen vore de härligt å få rida ut i skogen bara jag & Malin å bara må gott, på hästryggen finns de inga problem i hela världen, man bara mår sååå himla bra!

Här kommer bilder från idag...


(Leo Maja Nellie & Leia)

(Nemo & Leo)

(Barnen busade med hundarna i flera timmar)

(Gissa om både barn & hundar hade kul)


Tack Malin Leo & Stefan för en helt underbar dag med god lunch & gott fika!
Vi längtar redan tills vi ses igen!









Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Det går bra för Jonah också.. Han är utan blöja när vi är hemma, han går runt som en nakenfis med bara tröja :) Händer aldrig olyckor. Men snart ska jag nog börja vänja han vid att vara utan blöja och ha kalsonger, så han lär sig att hinna dra ner kalsongerna också innan han ska kissa.

2010-08-22 @ 19:37:07
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nejdå, jag har bara lite grejer i huset jag ska renovera.. kakla å byta fläkt osv som inte är gjort ännu =)

Ja klart vi kan göra det hihi :D Å gå promenader gör jag gärna för jag har aldrig nån att gå med haha, alla är så lat och orkar inte :D

Ja allt är fint här, hur mår du och lilltjejen? Å vovvarna :D?

kraam :)

2010-08-23 @ 21:54:26
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0