Fina Fina ord Från En Fin Fin Vän!

Fiiiina Fiiina ord från en mycket speciell vän som verkligen känner mej :

Jag önskar att jag hade mer tid så att jag kunde komma och hjälpa dig. Jag önskar att jag fick träffa dig och Maja oftare för ert sällskap är något jag verkligen njuter av.
Jag önskar att du ska få känna ork och kraft till att förverkliga alla dina drömmar i livet. Jag önskar att du ska inse vilken fantastisk människa, mamma och vän du är. Du inspirerar mig. Du utstrålar en enorm glädje som smittar av sig på mig. Du är stark och ett fantastiskt exempel på hur bra man kan klara sig alldeles själv. Du har en vilja och en strävan mot en ljusare framtid som gör att vi runt omkring dig också vill ställa oss på startsträckan och springa med mot mållinjen. Du har en förmåga att lätta upp de mest spända stämningar och göra det andra ser som stora vardagsproblem till småpotatis. Som en bonus på allting så är du vacker. Du har en skönhet som gör många tjejer avundsjuka och många killar osäkra. Men du är inte den som blir högfärdig eller nonchalant för det. Tvärt om tar du till dig alla typer av människor. Du skäms inte för att synas med någon som anses annorlunda eller ful. Du står upp för de svaga och du har alltid en hjälpande hand eller tröstande famn till någon som behöver det. Trots att du själv ibland mår dåligt. Idag önskar jag att alla människor får ha en sådan vän som du in sin närhet. Och jag önskar att jag alltid får ha dig kvar.

Gissa om jag blev glad av att läsa de den dagen mailet kom! :-D
De e bara endel av det, men visst vare fint! <3


Såklart så var dom fina orden från Carina!
Älskade vän <3
Du kan göra den gråaste dagen till regnbågens färger! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0