Nu sover mitt lilla gryn!

Såja.. Nu har lill gnuttisen min fått äta kvällsvälling!
Skööönt äre att hon har börjat äta välling igen :-D
Kanske gillade hon inte SEMPERS välling som med SEMPERS matburkar??
Nu har jag Nestle vällingen 12 månader & Nestle gick an i barnmatsburksväg förut åxo!
Men allra mest Hipp såklart!
Men Hipp har väl ingen välling, eller har dom de?! :-D

IMORGON SKA VI PÅ 1 ÅRS KONTROLL ! :-D
De ser jag framemot :-D Ska bli kul, allt utom sprutorna då... :S
Men spännande å väga å mäta å sånt :-D

Fy vilken höst kyla de e ute nu, brrrr... De går snabbt, poff så smällere bara till så kommer snön!
Mysigt!
Ja gillar höst & vinter, då trivs jag som allra bäst! :-D
Även om sommaren e härlig, men då trivs ja bättre i utlandet.. =)

Neenii, nu ska jag ta å börja med tacopajen, man äter ju så himla tidig middag nu förtin =D
Men annars blire vid halv fyra fyra me henne å då äre så stressigt å äta så bättre å äta nu :D
Funderar på å kanske gå ner på stan en sväng imorrn eller äta på kina restaurang eller nåt :-P
De känner jag att jag e värd, får se va som händer efter 1 års kontrollen helt enkelt :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0