Dax för idol!

Om 5 minuter börjar IDOL!
Älskar de!

Idag har jag varit på sjukan...=(
Riktigt drygt, men jag måste...Orkar & klarar inte de själv!
Längtar tills de e dax igen, men man måste vara 2 !

Yeah Yeah, allt gick bra iallfall, men jag hatar de..BLÄK!

Ja hade massor ja skulle skriva, men nu står de helt stilla i hvudet :S Just typiskt!

Insamlingen till Alle går iallfall jättebra, vill även tacka BENITA för ditt fina råd!
Hur smart som hellst ju!
Att gå och knacka dörr & samla in pengar för att få hem Alle! TACK BENITA för det! :-D

Ne nu ska jag slänga mej i soffan me lite chips å dip!

Pussa! Sorry att jag e sämst på uppdatera bloggen just nu... =/

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)

Hon har hunnit bli 4 månader. Tiden går verkligen snabbt :)

Din lilla tjej kan väl inte vara så liten längre? :)

2009-09-13 @ 12:33:26
URL: http://aboutmellis.blogg.se/
Postat av: Sara

Trix är Heas hund, han är en dvärgschnauzer (stavning?).. Jättefin och snäll :)

2009-09-14 @ 09:10:55
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0