En bra början! :-D

Regn & Rusk!
Storm & Småkyligt!

MAJAS FÖRSTA DAGISDAG IDAG!
Gick superbra, trevliga fröknar & snälla barn på hennes avdelning!

Motion blire med promenad fram & tillbaka åxo! Bra de , hehe :-P I need it så mycke som jag stoppar i mej!

Måste köpa en lekhjälm & skor som vill sitta kvar på fötterna i veckan!

Nu sover min älskade lilla tjej <3
Ja ska lägga mej å vila jag med...
Sen ska vi nog iväg å handla lite med morbror markus! :-D


Nemo får alltid massa mat i pälsen när maja äter :-P hahaha..=D


I helgen så byggde jag ihop detta *Stolt* Första gången jag bygger ihop
nåt själv faktiskt! :-P De ni! Visst blev de fint, Maja älskade de! :-P


Känns skönt att jag får tid nu när hon kommer vara på dagis (efter inskolningsveckorna)
Då kan jag äntligen börja göra iordning i vårat hem! :-D UNDERBART KUL! ! !
Å snart ska de julpyntas åxo! DE BÄSTA JAG VET :-D Myyyyyys <3


Yeah Yeah, Ha en bra dag! ska ja ha! :-D
Ja e lycklig o glad!!!!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Iss

Nu låter det som att allting går åt rätt håll! :-D Jättekul att läsa :-D kramar

2009-11-02 @ 12:40:12
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fiint det blev Sandra! Jag måste bara säga att Melwin har precis samma bord och stolar som Maja har fått, fast gröna då, så jäkla fiina :D



Förövrig så var systemet stängt i Lördags precis som du sa, men det upptäckte Linda allderles för sent hahaha



Ta hand om er KraamaR!

2009-11-03 @ 10:01:38
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0