Det finaste som finns! <3


Min Lilla Maja är Världens Underbaraste!
Lilla Söt & Jag har Suttit & Lekt!
Hon kan
-Klappa Händerna
-Vinka
-Stå upp å hålla i sej i nåt jättelänge
-Säga Titta, Hennes första riktiga ord! (Hon har sagt "ditta" å liknande men idag sa hon titta! :-D
MÄKTA STOLT MAN BLIR!
Annars så pekar hon bara på allt å säger "dä" "dä" "dä"
Jag älskar min Lilla JennaMaja mest av allt på hela Jorden!
Ingen är finare ingen e bättre ingen är mysigare, gulligare, mera speciell än henne
Listan kan göras hur lång som hellst!
Hon är helt enkelt mitt allt!
JAG ÄLSKAR DIG LILLA GUMMAN! :-)



Klappar händerna!

Vinkar!

Är Allmänt Underbar!

Men, de jobbiga är att hon är jättesjuk nu :-/
Hon snorar, de bara rinner hela tiden & de rinner ur ögonen, båda ögonen!
Hon skriker å är jättejättegrinig!
Hon har ingen feber, hon nyser :-(
Verkar nästan som hon är allergisk! :-O
Min Mardröm....
Men jag hoppas de bara är en vanlig vårförkylning av att mamma va ute me henne hela dagen & kvällen igår!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ja nemo la sej väl sådär bara för att thule låg så, som spåra grejjen :P Han följer bara med :D :P



Ja nu har ja slutat amma helt. ammade henne inte nu innan hon somna heller, men hon va jätte ledsen.. men tillslut så somnade hon i.a.f =)



Vad ska du göra i veckan? Dom små borde få träffas och leka innan ni flyttar :D kram

2009-05-03 @ 22:47:16
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hon är sååå charmig!

hehe jo jag va med Wille. Hade kalas på dagen sen va Jag bortbjuden på middag! :)

Var det roligt på galan då?

2009-05-04 @ 06:26:11
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0