Onsdag! :-D

Nu ligger en övertrött gnutt å ska sova förmiddag! :-D
Johanna & Evina har varit på uteplatsen med mej å pippi på morgonen :)
Alltid lika kul å träffa dom, Johanna är snygg som alltid men lilla Evina va väldigt hängig å hosta å nös :(
Syntes verkligen att hon va dyngförkyld å inge kry alls :( *Så vi hoppas hon kryar på sig snart*
Lilla Majas Svinkoppor vill inte försvinna, så när denna veckan är slut om dom inte är borta då e jag nog rädd att hon måste få antibiotika iallfall, de ser inge bra ut alls :( Hon har fått en på axeln som e huur stor som hellst åxo!
Stackars lilla gnutt, men hon e ju pigg i övrigt så :-D

Solen sken så tårarna rann på mej tidigare, kändes som de va riktigt varmt! Men nu blev de blåsigt å molningt å lite småkyligt :-/ brrrr...Typiskt!

Nu sitter jag bara & väntar på att Markus ska komma hit, vi ska åka iväg på Maxi å handla efter lillan har ätit lunch!
Ska nog skriva ner en handlarlapp så blir han nöjd, annars tycker han jag e så seg å yrar runt i affären å har ingen aning om va jag ska ha å inte, å då tar det lååång tid :-D
Så de ska jag göra nu innan plutt vaknar :-) Perfa Perfa!


Ha en bra dag! :-)

Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0