Inget speciellt har hänt :-P

Idag/Kväll har det inte hänt så mycke spännande i mitt liv...
Har gått vanliga hundpromenader, lite tråkigt då inte lillan kan följa me på nån...
Hoppas hon tycker de e långtråkigt å vara inne så hon kan följa me ut å hitta på nåt snart...
Måste åka in till stan då hon ha blive frisk å köpa lite som hon behöver, både nya leksaker & ytterkläder m m
Hon har mest bara bebisleksaker å dom e inge roliga längre! :P

De skulle behöva vara julafton igen nu, så hon kan få en massa nya saker från alla släktingar vänner & familj :-P hehe
Men de e ju inte så himla länge tills hon fyller år så :-D

Klippte Mattias förut, sen har jag inte orkat göra så mycke mer, bara suttit på internet å latat mej å kollat teve och underhållit å gosat å busat me lilla gnutt! :-D

E svintrött!
Å de ska bli riktigt skönt å lägga sej å sova, e ensam inatt igen :-D
Eller egentligen e jag ju inte själv, ja har ju vovvarna å lillan :-P Myyys!

Har ätit mycke som fan idag, INTE BRA!
Ja mååååste försöka få pli på mej själv å äta mindre portioner....men de e såååå svårt!
Jag har ätit massor me chips & godis (men de gör jag iof varje dag) men idag vart de extra mycke, plus att jag åt resterna (grillkorv å pommes) till frukost å sen har jag ätit hamburertallrik me pommes & hmm vare nå mer, jaa de vare säkert, ja har gått å ätit hela tiden å varit hungrig å kännt mej fet exakt hela dagen!
SKÄRPNING SANDRA, annars ska jag fan inte gnälla om att jag inte kan knäppa knapparna på jeansen! :-P
Sådså, hårda bud i mellerud!

Bråkats har vi hunnit me å göra idag åxo, men de e ju varje dag så de e ju inget nytt egentligen, inget jag orkar skriva om här heller....

Sov gott , i will!

På återseende imorrn!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0