På väg i säng ;)

Idag, idag idag idag...Hmmm, dagen har varit helt okej, förutom att vara sjuk dårå *tjat tjat* men de kommer vara tjat tills jag är frisk!
Man kan ju omöjligt inte tänka på att man e sjuk när man e sjuk...*onödigt förklarande*

Lillebror har varit här på besök idag ;)
Även Ken har varit här på besök ;)

Trevligt, Trevligt!

Mattias har tvättat å lagat middag *LYX för mej*

Jag och Lillan har bara legat å varit sjuk!
Lillstackarn har sån hosta så hon vaknar stup i kvarten å har rethosta :( huvva huvva!
Vill inte att hon ska vara sjuk :(
Annars så har hon varit rätt pigg ändå, rejsat runt i gåstolen (tar henne typ 3 sekunder att spurta från ena sidan vardagsrummet till andra sidan) hon e såå snabb så de e helt sjukt! =) hahaha
Vi har ätit bara gröt idag :P mums som alltid ;)
Hon bajsar fortfarande i ca 98% av alla blöjbyten!

Mamma ringde idag åxo, hon har kommit hem nu *Jippiiie*
De hade varit olidligt varmt i Thailand dom sista dagarna ;)
Så de ska bli spännande å se hur brun hon har blivit ;)
Hon hade inte orkat shoppa så mycke eftersom de brände i fötterna av å gå omkring i hettan sa hon, olidligt!
Men lite hade hon fått me sej iallafall för ca 1000 kr till oss ungefär ;) Så de va ju nice!
Hon fick även mot sin vilja lov å köpa nå limper cigg me sej :P

Så nu vill ja bli frisk så hon kan komma hit me alla sakerna ;) ;) Men hon vägrade komma medans vi va sjuka här, så de e bara å vänta =)

Åh :( Thule verkar så gammal just nu, ja vet inte va de e me han, nu får jag för mej att han ska dö när som hellst igen, han ramlar typ fram å han orkar knappt resa sej upp å han beter sej inte som han brukar :( De brukar ju va ett tecken på att allt inte står rätt till! :( SNYFT!
VILL INTE, KAN INTE, KLARAR INTE AV ATT FÖRLORA HAN :(
Min bästa vän någonsin, ett liv utan han e inget liv =/
Nee den dagen....åhhh, önskar jag kunde få byta plats med han, låta han leva vidare...men de går ju inte :(
Ja tycker de e orättvist att hundlivet e mycke kortare :( Varför är det så för??!!!
FRUKTANSVÄRT ORÄTTVIST!

Men jag hoppas jag har blivit äldre starkare å klokare än då mina ÄLSKADE HÄSTAR brann inne :(
För då blev ju livet totalt meningslöst!
De va då allt började gå utför me mitt liv, då fanns de inget kvar att leva för kändes de som, dom va ju mina bästa vänner :( Bezzie som jag hade haft i flera år, vi va som ett hon å jag, vi va som jag å thule (inte människa å häst / människa å hund) utan VÄNNER, BÄSTA VÄNNER ;) De finns faktiskt djur som e så, inte alla men dom finns ;o) Jag har haft turen att träffa på 2 =)

Men som sagt, nu har jag ju min älskade lilla dotter å de gör det hela lite lättare... =)
Med henne får jag minnas å gå vidare istället, inte sörja å gräva ner mej =)

GODNATT, nu bara rinner de tårar , inte för att jag är *ATJOO* ledsen utan för att ljuset från dataskärmen gör att de rinner tårar (Nös gjorde jag mitt i allt åxo) Dumma förkylning ;o)

Puss Hej , På återseende imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0