Måndag :-) *Innedag med Rufs* haha :-P

Blev riktigt trött nu :-S
Fick ligga bredvid lillan tills hon motvilligt tididare än vanligt ville sova förmiddag, då blev ja me trött å seg!
Maten har blivit konstig idag, inget stämmer, men jag ammar ju fortfarande så än har jag inte bestämt hur
hennes matvanor/tider/mål ska se ut, jag håller nämligen på att testa mej fram!
Snart, så snart sitter de, å amningstiden e över :-( Sorgligt! Kommer längta tills jag får amma igen :-)

Ska lägga mej i sängen å kolla på våra bästa år nu :-P Me lillan, MYYYS!
Storskurade å vrålstädade sovrummet igår, e riktigt fräscht där inne nu, så sen ska jag ta mej an resten
av lägenheten, men jag tar nog ett rum i taget :-) Mer hinner man inte me vovvar å barn :-) SÅDSÅ!

Har slut på balsam åxo :-( SUCK! Duschade innan ja gick å la mej igår å idag e mitt hår ett kråkbo som e helt omöjligt att borsta ut :S Håller mej inomhus idag, eller med mössa på vovveprommisarna :-P hahaha

Färgade även ögonbrynen igårkväll, för första gången på säkert 1 år, kolsvarta blev dom :-( GRRRR...
Ser bedrövligt ut!
Har även Klippt topparna på håret, blev fräscht! (Gjorde ja för nån dag sen, då ja hade balsam hemma) haha

Hunden som va på besök idag hörde hemma hos en gubbe från PEAB som är i holmsund å jobbar, han åker hit med arbetsbilen, sen arbetar han hela dagen å hunden springer lös ute i holmsund :-P hahahaha GALET!
De va en modell mindre ras, jättesöt å megaglad! Å ja e så stolt över mina grabbar som går ihop me alla sorts hundar nästan (utom dom aggresiva hanhundarna)

Måste göra nåt drastiskt åt mina matvanor känner jag, fan va jag vräker i mej stora mål mat å onyttigheter å småäter å håller på :-S Kommer aldrig komma i mina kläder om jag håller på som jag gör, FAST  ju minsdre jag ammar desto mer känns de som jag går ner i vikt, desto mindre behöver jag äta m m :-)
För man har ju ätit nästan lika mycke som då man va gravid då man ammat, så man producerat mycke mjölk, å de märks då på min gräddmjölk att jag har ätit MYCKE!
Lillan känns lättare å lättare för varje dag nu när jag dragit ner på amningen å börjat me vanlig mat, eller inte lättare, men förut så blev hon tyngre å tyngre hela tiden å MYCKE åt gången, nu står de typ stilla :-)

Nu ska jag lägga mej i sängen å kolla på våra bästa! :-)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0