Just de ja... =)

Ja va såååå sugen på å spela en PET förut idag!
Men då ja skulle logga in först så minns jag inte mitt lösenord :(
Så länge sen vare jag spelade :S DÅ ja va gravid spelade ju jag å johanna hela tiden, helt galet!
Sen efter lillan kom till världen har jag spelat kanske 2 ggr :-(
BEDRÖVLIGT LITE!
Å nu minns jag inte va ja hade för lösen :(
Å de va inte jag som gjorde den, så då ja skulle be å få lösenordet skickat till mej så for de till nån
annan, (den som gjorde sidan åt mej)
Så de gick inte heller....
Sms a å fråga han som gjorde den om han minns, men nixpix, fast jag kunde spela från hans sida sa han
MEN då vaknade lillan :-( så de blev inge pet för mej =(

De kanske jag skulle ha gjort nu medans ja va rastlös, men de har jag inte ro till känner jag, alldelens för mycke å göra som måste bli gjort!
ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0