Åhhh....

Fyy vilken natt...Att gå sista promenaden igår vare värsta ja har gjort alltså, huvva!
Halsen skar, snoret droppade å hundarna vägrade bajsa...

Gick å la mej vid 22 tiden, men lillan va inte trött då, så hon fick gå upp till Mattias å sitta me han vid datorn..
Jag har försökt sova hela natten, men de har varit omöjligt :(
Halsen gör sååå ont, Huvudet sprängs & näsan e snorfylld :/

Va tvungen att ha en halstablett inne hela tiden under natten så fort den tog slut vaknade jag :(
Gick upp flera gånger i natt å snöt mej, har säkert sprayat nässpray 25 ggr under nattens gång!
Gjorde te flera gånger, å plågade hals å näsa!

Snöt mej, sprutade in strk nässpray å medans de brände i näsan hällde jag i mej kokhett te med honung i...
De skar å brännde men de va såå skönt efter , en kvart eller nåt, sen va samma onda tillbaka igen :(
Har frysit hela natten åxo, å väckt lillan me mina snytningar m m titt som tätt!

Imorse gick ja ut me hundarna åxo eftersom dom inte bajsa på sista promenaden igår, å fyyy...ja höll på å frysa ihjäl å glömde näsdukar så snoret droppade hela vägen å halsen gjorde så ont i blåsten :(
Fyyy...

Nu sitter jag här med en kopp te, å tittar runt i lägenheten, ser ut som ett BOMBNEDSLAG!
Å ja måste orka städa undan idag, annars kommer de vara för stökigt tills då ja e frisk :S
Men hur blir man frisk å får krya på sej då man måste ut me hundarna, måste leka med lillan, måste laga mat, måste städa å plocka m m ?!

Ikväll kommer mamma hem från thailand åxo, men hon kommer nog inte komma hit förrens ja e frisk, vore onödigt å smitta henne ;)
Men de ska bli spännande å se va hon har handlat med sej ;)

Stackars lilla JennaMaja, hon får bara sova å sova å sova, eftersom jag inte orkar leka med henne, vill bara att detta ska gå bort nu så ja får bli frisk :( SNYFT!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0