Lovely Day!

Har inte mitt skrotiga trådlösa internet längre! LOVELY! :-D
"Även fast de har varit en trogen vän att ta med sig överallt å alltid ha internet"

Dagen har varit underbaaaar! :-D
Har haft besök heele dan idag me!

Vart inget soffköp idag, de strulade till sig så ja sket i de, de får bli ett senare projekt! :-P
And U2 know it! hehe..

Har börjat Motionera med min bror, fyy fan va skönt de är!
Även fast jag går mina 4-5 hundpromenader varje dag så behövs de lite extra motion åxo :-P
Får de om nåra veckor om de har gett resultat!
IhopeSO!

Lite bilder ------------->


På golve innan vi lämnade holmsundslägenheten för gott!


Hemma hos mormor finns inget badkar så där fick gnutt bada diskho! ^^



Absolut sötaste badtrollet!


Försökte fota mej själv i spegeln hemma hos mamma, men de gick inge bra, ja ger upp!
Den där feta personen i spegeln e om nåra veckor ett minne blott! :-P

HAHA, Skogsturken, de va fan bland de värsta ja har sett :P SKRATTAR!
Haru inte sett de ? Sere! :-P hahahahahaha...
"Vem vare som kasta" hahahahaha...

Godnatt gott folk!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0