Stolt Mamma! :-D

Trevlig middag på GREAT EASTERN !

Kusin Max Mamma/Mormor & Maja :-D

Mormor klär maja för hemfärd!

På väg till bilen :-D

De e sååå himla god buffé där, skulle kunna äta där varje dag faktiskt, på riktigt! :-D
Väl hemma igen blev de hundpromenad i regnet + förbi på kiosken å köpa cigg!

Å idag när lilla Maja tittade upp mot lampan å sa "dää" så såg jag att båda hennes framtänder uppe har kommit fram, mycke åxo! :-D hihi...
Sen så satt hon å lekte inne i vardagsrummet på golvet å ja satte mej på golvet i hallen å ropade på henne, då kom hon farandes kryp/sittande FÖR FÖRSTA gången, hela vägen fram till mej, OoOOooo så Underbart !
Gissa om jag blev glad & stolt! :-D
Äntligen så börjar de hända grejjer :-)

MEN...Hon vill fortfarande inte äta välling :( Nån annars barn som läser detta som åxo har bara tvärsluta?? :(
Hon äter åxo dåligt i örvrigt :S För första gången sen hon föddes :/
Riktigt jobbigt & tråkigt!
Hon är åxo extremt dryg att lägga , skriker minst 1 timme efter jag lagt ner henne, hur trött hon än är...
Sen vaknar hon ungefär 1 gång i timmen ända tills morgonen..Mest fram till klockan tolv!

Nu ska jag städa å plocka undan sen ska jag sätta mej å glo på film! :-D


DE FINNS INGEN SÅ FIN SOM MIN UNDERBARA LILLA JENNA-MAJA! <3<3

PUSS & HOPPAS ALLA HAR HAFT EN UNDERBAR FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Tina

men åå lillsötisen så fin hon är! ;) Har för mig att den ska va rätt bra, dock kommer jag aldrig ihåg...Haha :) Antar att jag ser rätt så annorlunda ut, vete fan vad jag liknar men =P Vi var där på söndagen, ni då? fan synd att vi inte träffades nått =/ kram

2009-07-24 @ 20:55:45
URL: http://metrobloggen.se/zweety
Postat av: Anne

SVAR:

Självklart får du vara med och tävla i min KICKS tävling! :)

Men reglerna är de att då måste du lämna en kommentar i min blogg (högst 3/dag) och i iallafall en av dom skriva vad du vill läsa mer om i min blogg och du måste även länka till Tävlingsinlägget från din blogg.

MvH Anne

2009-07-24 @ 21:40:09
URL: http://trasdockan.devote.se
Postat av: Tina

Ja vi måste ju göra det! Får ta och unna oss en barnfri ute kväll eller nått :D Har aldrig hört att jag liknar någon...är vell för att jag ser så annorlunda ut..Haha.. Du då snygging? ;)

2009-07-24 @ 22:24:13
URL: http://metrobloggen.se/zweety
Postat av: Johanna

Finaste hjärtat, pippi =) Hon är så himla fin! Nu har jag nyss varit ute å rastat palmen, vildingen.. hon å Evina hör ihop :P nu är det sängen som gäller, vi hörs imorrn. Kram

2009-07-24 @ 22:47:18
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh va roligt! :) En stor kram till Maja! Nu får du det du gör ;) heheh!



Wille har fortfarande feber och utslag... Men han har varit gladare på senaste tiden :)



Vad har ni haft för er i sommar då?

Vi flyttar ju till stan på onsdag sen så måste vi planera in en play-date! :)

Kramar

2009-07-25 @ 10:05:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0